viernes, 28 de mayo de 2021

Orientació

Des de petita que he fet curses d'orientació amb l'escola o el cau, però mai hagués pensat fer-ho pel campus de la universitat! Penso que aquesta activitat té molts beneficis per l'alumnat, ja que és molt motivador i fomenta el treball en equip.

La meva experiència fent la cursa d'orientació va ser extraordinària. Va ser una molt bona experiència perquè no només vaig poder descobrir el campus de la UAB sinó que també vaig tenir la oportunitat d'aprofundir les meves relacions d'amistat amb el grup. Vaig poder parlar amb persones que normalment no parlo. Això crec que és una molt bona eina per incloure a infants més tímids o grups menys cohesionats a l'escola.





No hay comentarios:

Publicar un comentario

VALORACIÓ

 Aquí deixo la valoració del meu equip. Aquí adjunto la meva autoavaluació .  Ha estat un enorme plaer aquesta assignatura. Moltíssimes gràc...