viernes, 21 de mayo de 2021

Danses Magí Serra - La dansa com a eina pedagògica a l'escola

 "Pensament, acció i emoció". 

La dansa creativa m'ha semblat una meravella. Em sembla fascinant que es practiqui aquest tipus de dansa i més amb els infants. Penso que la connexió amb el cos és essencial per ser feliç, ja que avui en dia sovint estem més al nostre cap. Ens movem per la racionalitat; potenciem el càlcul i la llògica a l'escola i molt sovint se'ns oblida que el més essencial i el que ens farà feliços és la nostra part emotiva i espiritual. 

M'ha semblat molt interessant la pàgina web perquè explica pas per pas com funciona, què aporta i com ha d'actuar el mestre. Sens dubte m'emporto aquest tipus de dansa per les meves futures classes!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

VALORACIÓ

 Aquí deixo la valoració del meu equip. Aquí adjunto la meva autoavaluació .  Ha estat un enorme plaer aquesta assignatura. Moltíssimes gràc...