martes, 15 de junio de 2021

Escape Room - El minotaure sedentari

Avui, l'últim dia de classe pràctica, hem hagut de resoldre un Escape Room! La veritat és que jo mai n'havia fet cap i m'ha semblat una molt bona experiència. El fet de tenir proves per grups i a l'hora estar treballant tots junts per arribar al final m'ha semblat molt maco. Penso que la classe d'avui ha creat moltíssima cohesió de grup.

Mai havia plantejat fer un Escape Room com a eina educativa, però penso que té moltes sortides i moltes oportunitats d'aprenentatge. Es poden fer projectes de diversos tipus per tal d'usar-los com a metodologia, ja que és una forma divertida i participativa d'aprendre.

En resum, m'ha agradat molt descobrir aquesta eina d'aprenentatge tan potent i útil. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario

VALORACIÓ

 Aquí deixo la valoració del meu equip. Aquí adjunto la meva autoavaluació .  Ha estat un enorme plaer aquesta assignatura. Moltíssimes gràc...