domingo, 9 de mayo de 2021

Cooperar o competir?

L'article de "Como enseñar que lo más importante no es ganar?" m'ha fet reflexionar sobre un tema que mai havia posat sobre la taula i he comprès la importància que té perquè m'ha recordat a la meva infància.

Jo quan era petita feia patinatge artístic. Tenia un entrenador molt exigent; sempre premiava aquells que guanyaven copes i als demés els deia que no passava res, però no ens tractava igual. Jo en totes les competicions vaig quedar 4ta, i això va suposar la major frustració de la meva etapa escolar. Llegint aquest article m'he adonat de la mala gestió i el mal que va arribar a fer el meu entrenador. 
Penso que si m'haguessin reforçat positivament, podria haver arribat a quedar al pòdium algun cop i segurament no hagués abandonat a cinquè de primària. D'aquesta sessió m'emporto una nova visió dels esports que no havia plantejat. També m'emporto una bona guia, que planteja l'article, sobre com reforçar l'afan de superació sense caure en pressions innecessàries i perjudicials. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

VALORACIÓ

 Aquí deixo la valoració del meu equip. Aquí adjunto la meva autoavaluació .  Ha estat un enorme plaer aquesta assignatura. Moltíssimes gràc...